Φωτογράφιση για τον κατάλογο της Prenatal!

βάπτιση Πεύκη, μπομπονιέρες βάπτισης, κτήμα Αριάδνη, βάπτιση Πεύκη, ιστιοπλοία, μπομπονιέρες, cupcakes μπισκότα βάπτισης
To Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η ομάδα μου και εγώ είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε μία εντελώς διαφορετική και πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία! Η φωτογράφιση για τον κατάλογο με τα βαπτιστικά, της εταιρείας Prenatal , τελικά έγινε, με πολύ όμορφο καιρό, σε κτήμα στη Βαρυμπόμπη. Τα μωρά μοντέλα ήταν καταπληκτικά και όλο το συνεργείο φωτογράφοι , στυλίστες, δούλεψαν άψογα! Οι λήψεις πολλές και διαφορετικές και οι φωτογραφίες πάρα πάρα πολλές! Στην παραπάνω φωτογραφία φαίνεται το αγοράκι μας ντυμένο με navy ρουχαλάκια Prenatal, να κάθεται και να παίζει με τα διάφορα στολίδια του candy Bar που σχεδιάσαμε για τις ανάγκες της φωτογράφισης. Ζαχαρωτά, μπομπονιέρες καραβάκια μπομπονιέρες, τούρτα και βιβλίο ευχών όλα ασορτί με τα ρουχαλάκια του μωρού! Περισσότερες φωτογραφίες τις επόμενες ημέρες που θα πάρω και το υλικό των φωτογράφων στα χέρια μου.
Πολλά ευχαριστώ από εμένα και την ομάδα μου στην εταιρεία Communication Effect που μας επέλεξε για τη συνεργασία, αλλά και στην εταιρεία Prenatal που μας εμπιστεύθηκε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις